Τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται και στην Ελλάδα το ηλεκτρονικό εμπόριο (Η.Ε.) αγροδιατροφικών προϊόντων.
Στόχος του Η.Ε. είναι να δημιουργήσει συνεργασίες προβάλλοντας παραγωγούς και αγοραστές για την καλύτερη εξυπηρέτηση αυτών και των καταναλωτών, να βελτιώσει τη θέση των αγροτών στην εφοδιαστική αλυσίδα, να περιορίσει την ψαλίδα τιμών μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή και να περιορίσει την εξάρτηση από ενδιάμεσους.
Η προοπτικές του Η.Ε. διαφαίνονται θετικές και για τη χώρας μας, ωστόσο απαιτείται οργάνωση
και εκπαίδευση για να μεγιστοποιήσουμε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Για τους συναδέλφους που ενδιαφέρονται
να ασχοληθούν με τον τομέα του Η.Ε., υπάρχει το εκπαιδευτικό αντικείμενο
"Marketing Αγροτικών Προϊόντων", του ΕΚΠΑ με τέσσερις θεματικές ενότητες:
- Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Επιχειρηματικότητα και Οργανωτικές Δομές
- Μίγμα Marketing και Επιχειρηματική Ανάπτυξη
- Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου