Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Ηλεκτρονική Προώθηση Αγροτικών Προϊόντων.



Τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται και στην Ελλάδα το ηλεκτρονικό εμπόριο (Η.Ε.) αγροδιατροφικών προϊόντων.


Στόχος του Η.Ε. είναι να δημιουργήσει συνεργασίες προβάλλοντας παραγωγούς και αγοραστές για την καλύτερη εξυπηρέτηση αυτών και των καταναλωτών, να βελτιώσει τη θέση των αγροτών στην εφοδιαστική αλυσίδα, να περιορίσει την ψαλίδα τιμών μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή και να περιορίσει την εξάρτηση από ενδιάμεσους.


Η προοπτικές του Η.Ε. διαφαίνονται θετικές και για τη χώρας μας, ωστόσο απαιτείται οργάνωση και εκπαίδευση για να μεγιστοποιήσουμε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

 Για τους συναδέλφους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τον τομέα του Η.Ε., υπάρχει το εκπαιδευτικό αντικείμενο "Marketing Αγροτικών Προϊόντων", του ΕΚΠΑ με τέσσερις θεματικές ενότητες:

  • Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Επιχειρηματικότητα και Οργανωτικές Δομές
  • Μίγμα Marketing και Επιχειρηματική Ανάπτυξη
  • Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων

που μετά την επιτυχή ολοκλήρωσή του, παρέχει πιστοποιητικό επιμόρφωσης. Ελπίζω, αντίστοιχα προγράμματα να εκπονηθούν από τα τμήματα των Τ.Ε.Ι. γεωπονικής κατεύθυνσης και σε τιμές προσιτές για τους αποφοίτους τους. Η ΠΕΠΤΕΓ και οι τοπικοί σύλλογοι των γεωπόνων Τ.Ε. θα μπορούσαν να συμβάλουν προς αυτή τη κατεύθυνση.

 

Η αφορμή για αυτό το post δόθηκε από την εκδήλωση απονομής βραβείων (e-volution Awards 2015) που αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Δεκέμβριο 2014 για να επιβραβεύσουν και να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: